Anak Botak Bapak Botak

Sekembalinya dari balik kampung, Sungai Besar yang sangat indah. Kami sekali lagi botak bersama-sama. Bila my ilham botak, daddy pun akan botak. Nak bikin rambut baru. hehehee. Rambut daddy cepat je tumbuh. Tu yang tak kesah kalau botak pun. Hensem tak aku botak? Gambar terbaru aku 15 april 2012 @9.40pm. hahahahaha

Hensem tak daddy saya..?

Ni muncung sebab tak dapat nak keluar umah

Aduhai ilham… makin hari makin ligat my ilham ni. Penat nak main kejar-kejar. hahahaa.. Tapi ia sangat seronok melihat anak kita membesar depan mata. Penat, tapi sangat berharga. Kepada Mat Petak Eyriqazz, bila nak botak skali? keh keh keh

443 total views, 1 views today

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
If you enjoyed this post, please consider leaving a comment or subscribing to the RSS feed to have future articles delivered to your feed reader.

Comments

  1. penyubiru says

    ingatkan botak licin tadi.. nie botak mawi ni…hehe..

    p/s : dulu pernah botakkan camni masa kat U, tapi ada kawan cakap nampak buruk.so sejak dari itu dah tak botakkan kepala dah..hehe

  2. says

    botak ni memang sejuk n nyamanlah tapi kalau berjemur/kena panas matahari aduhaii…perit sikit n boleh sunburn. like son like father tu…he he..terbalik sikit.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam