Semak Saman DBKL

Bila sebut saman, ramai yang mengeluh. Bila sebut kompaun, pun sama juga. Ishh, lebih kurang samalah tu kan saman dan notis kompaun. Paling ramai member-member kena saman DBKL. Ada yang menimbun. Ada yang berpuluh keping, ada yang takde langsung. Aku pun ada saman DBKL gak. Adeeehh.. bila laaa nak setel. Asyik kena kompaun bayaran tamat tempoh aje. huhuhu

Mujurlah, buat masa sekarang DBKL tak kejar sangat kompaun nih. Tapi ada yang kata “alaaa, tak payah bayar pun takpe” huhuhu. Aku malas nak cerita panjang, kompaun aku pun belum setel. Hope ada laa diskaun untuk kompaun-kompaun tu. DBKL ni rasanya ada budi bicara lagi. Tul tak?

Jadi, Semak Saman DBKL anda sekarang yea. mana tau ada sangkut-sangkut lagi. boleh klik gambar di atas atau terus ke Notis Kompaun DBKL.

p/s: ala la la la tuk.. ala la la la tuk.. jangan saman!!

**jangan lupa KLIK LIKE, SHARE DAN +1

492 total views, 1 views today

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
If you enjoyed this post, please consider leaving a comment or subscribing to the RSS feed to have future articles delivered to your feed reader.

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam