Main Helikopter

2013-01-11 20.00.44-1Sekarang dah balik sungai besar. Masa untuk berehat. Penat akhir tahun lepas. Masa untuk rileks jap. Korang buat ape hujung minggu ni?

Update from galaxy tab 10.1

951 total views, 6 views today

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

  1. says

    aik bro pun orang sungai besar jugak ker? duduk area mana tu? saya pun orang sungai besar, setiap minggu saya balik ke sungai besar, tapi minggu ni saya tak balik sebab kene jaga makmal ada orang nak renovate syiling, tapi sampai sekarang tak sampai2 lagi. Sebab setiap minggu saya balik kesungai besar adalah kerana KL membosankan dengan jem, dan bila dikampung, dapat memancing ikan, pusing pekan, rasa tenang je.
    nazray ajak kita terjah..Codecademy | Laman interaktif untuk belajar HTML, Programming dan API.My Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge
Protected by WP Anti Spam