EPHYRA Kini Jadi Pilihan Ramai

Produk Ephyra

Nama Ephyra sudah semakin naik sejak dua tahun yang lalu. Sekarang dah semakin havoc tau! Actually memang ramai golongan lelaki seperti aku yang punyai masalah kulit muka. Jerawat sana, jerawat sini. Sini tak rata, sana tak sekata. Jadi, memang pemilihan produk dan kesesuaian dengan kulit kita memainkan peranan yang sangat penting. Jika korang ada masalah kulit [...]

1,078 total views, no views today

Otterbox Preserver Series dan Symmetry Series

Budak kemboja

OtterBox memperkenalkan penambahan terbaru kepada koleksi telefon kes hari ini dengan pelancaran Siri Memelihara dan Simetri Series. Kes-kes telefon baru menjalankan tradisi OtterBox berani menyediakan penyelesaian perlindungan yang inovatif dengan Memelihara Siri menawarkan perlindungan ringan dan kalis air, manakala Simetri Siri menawarkan gabungan perlindungan dan gaya. Ingat tak dulu yang aku memang pernah guna produk Otterbox ini untuk casing [...]

1,574 total views, no views today

Sony Alpha5000 Pilihan Mesra Pengguna

sony built in flash

Kamera canggih alaf baru. Itulah yang dapat digambarkan apabila aku berpeluang untuk mencuba Sony Alpha5000 yang dilancarkan baru-baru ini. Aku ada tulis di Pelancaran Sony Alpha5000 di Malaysia. Paling seronok apabila dapat menggunakannya untuk merasai sendiri kehebatan kamera Sony Alpha5000 yang baru ini. Kamera ini lebih canggih apabila ada built-in flash yang akan membantu pencahayaan [...]

1,358 total views, no views today

Speaker X-Mini Gegarkan Meja

X-mini model

Nak try jugak. Macam best aje bila tengok speaker kecil molek ni. Speaker ni macam bentuk yoyo pun ada. Macam bentuk bola pun ada. Kecil-kecil cili padi gitu macam bentuk kapsul. Produk-produk terbaru dari Xmi Pte Ltd, speaker UNO mono dan stereo speaker baru MAX mewakili standard taraf bunyi speaker mudah alih. Ciri-ciri perubahan penting [...]

1,382 total views, no views today

LauraStar Memikat Hati

Cara Guna Laurastar Pulse

Seumpama magis. Jika dulu, seterika arang menjadi kegunaan seharian bagi kerja-kerja menggosok kain dan baju. Dengan beratnya seterika tersebut, dengan arang yang panas dimasukkan ke dalamnya, ia akan menghasilkan kepanasan dan haba yang digunakan pada seterika untuk menggosok kain baju. Itu yang berlaku pada zaman nenek moyang kita. Laurastar Selangkah Ke Hadapan Laurastar kini menerajui [...]

2,701 total views, 1 views today

Pelikat Pants dari HeyDotMy

Pelikat Pants untuk Lelaki

Pelikat Pants. Rasa macam mimpi pula bila pakai. Sebab dah jadi trend sekarang seluar pelikat ini. Maka aku pun taknak lepaskan peluang untuk memesan seluar pelikat ini untuk dipakai. First impression, wow! Coraknya memang kena citarasa aku. Seperti yang dilihat digambar. Dibalut dengan baik dan kemas. Haaaaa, saiz aku dah ada tu. Kepada yang nak belikan [...]

2,298 total views, no views today

Kesan Positif Guna Ephyra

Dah tersebar sana sini. Ephyra menjadi pilihan. Sekarang, dah dua bulan lebih aku gunakan ephyra. Seperti dalam entry aku sebelum ini, EPHYRA dan Kekacakan Lelaki memang pada mulanya sudah memberikan kesan positif terhadap penggunaan Ephyra yang berterusan ini. Rumusan terunggul dari alamsemulajadi dari seluruh dunia dan dijamin selamat oleh KKM dan Halal oleh JAKIM. Ramai juga kengkawan [...]

229 total views, no views today

TruCare Nano Silver Toothpaste elak Gusi Berdarah

Nano Silver Toothpaste

Bangun pagi, gosok gigi, cuci muka, pakai baju, makan roti, minum susu, pergi sekolah, senang hati. Pernah dengar tak lagu tu masa kecik-kecik? Haaaaa..  pagi-pagi dah kena bangun dan gosok gigi. Sekarang, korang guna ubat gigi apa ya? Macam-macam dah di pasaran. Aku ada masalah gusi berdarah masa gosok gigi. Jadi, kali ini aku cuba sejenis [...]

329 total views, no views today

Baucar Percuma dengan CELLADS

Cellads Blogger

Nak baucar percuma tak? Ada baucar KFC, McD, Pizza Hut, Top Up, GSC voucher dan juga AEON voucher. Dari takde buat apa-apa dengan smartphone yang online 24 jam tu, kini korang boleh dapatkan semua itu. Mudah saja beb! Aku pun dah cuba aplikasi CellAds ni dan ada hasilnya. Dengan hanya ada smartphone, pengguna Android dan juga [...]

748 total views, no views today

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...